Olen jonkin verran kuullut epäileviä arveluja Gogolfin toiminnasta. Omat kokemukseni ovat varsin positiivisia. (On toki niin, että jäsenyyslaskutus ei mennyt mielestäni aivan taiteen sääntöjen mukaan. Onneksi korjaussarjat saatiin nopeasti julki ja toivon, että kaikki HillSidegolf ry:n jäsenet ovat huomanneet vaihtoehdot.)

Asiakaspalvelu on loistavaa. Ystävällistä ja selvästi käy ilmi, että kaikki tekevät parhaansa. Hieno juttu.

Tutustuin Gogolfin omiin määritelmiin itsestään. Ne löytyvät gogolf.fi sivulta eli ovat julkisia kaikille. Ja tässä keskeinen sisältö:

Haluamme tarjota parasta mahdollista golfia, oli kyse sitten golfmatkoista, tapahtumista tai peruskesäpäivästä golfkentällä.
VISIO – Olla Suomen suosituin tapa harrastaa golfia
MISSIO – Tuottaa asiakkaan odotukset ylittäviä golfpalveluja
ARVOT – Pelaajalähtöisyys, innovatiivisuus, rohkeus

Luen nämä niin, että Gogolf pyrkii kaikin keinoin siihen, että golfia pelataan sujuvasti ja niin, että palvelu pelaa. Itse tulkitsen tämän niin, että jos tulee käynnistettyä heikompi innovaatio, ja siihen saadaan kriittistäkin palautetta, niin organisaatiolla on rohkeutta toimii asiakaslähtöisesti. Jossain heikommissa organisaatioissa voisi käydä niin, että ajatuksena on ”Me emme voi muuttaa kantaamme. Muuten pelaajat voisivat luulla, että heidän toiveillaan on vaikutusta meidän päätöksiimme”. Toivottavasti tällaisia “mestareita” ei Gogolfin toiminnassa ole mukana.

Oma kokemukseni on se, että näin ei asia olisi. Luotan järkevään Gogolfin omien arvojen mukaiseen toimintatapaan. Se on hyvin nähtävissä joka päivä kentällä. Palvelu on ystävällistä ja sujuvaa ja kentät erinomaisessa kunnossa. Suuret kiitokset siitä kaikille toimintaan osallistuville.

X